KaliSel is een alternatief voor zout in voedingsmiddelen en voor een evenwichtigere voeding. Het kaliumchloride voor de voedingsindustrie voldoet aan de internationale voedselwetgeving.
KaliSel – Een alternatief voor zout in voedingsmiddelen en voor een evenwichtigere voeding
- Kaliumchloride voor de voedingsindustrie
- Natuurlijke oorsprong
- Bijzonder lage gehaltes aan nevenzouten
- Voldoet aan de internationale voedselwetgeving
- Neemt in de voedingsindustrie meerdere en complexe functies over, vergelijkbaar met natriumchloride
- Door de gelijkenis met natriumchloride, perfect voor gedeeltelijke vervanging
- Helpt het menselijk lichaam om in zijn kaliumbehoefte te voorzien
Aanbeveling voor gebruik
KaliSel bevat hoogwaardig kaliumchloride en wordt al op grote schaal door de voedingsindustrie gebruikt bij de productie van een verscheidenheid aan voedingsmiddelen. Het wordt onder andere gebruikt als additief en proceshulpmiddel, evenals voor de verrijking van voedingsmiddelen.
KaliSel is...
YOSA BUSON werd in 1716 geboren in Naniwa bij Osaka. Rond de leeftijd van 20 jaar kwam hij naar het huidige Tokio en leerde hij de dichtkunst onder de begeleiding van de haiku-meester Hayano Hajin. In 1777 verscheen "Yahanraku": een verzameling haikai en Chinese gedichten. Baanbrekend zijn het Shumpu-batei-Kyoku ("Het lied van de paardenwal in de lentewind"), het Denga-Ka ("Het lied van de luie rivier") en het Hokku ("De oude nachtegaal"), waarin Buson het nieuwe verbindt met het traditionele en het Chinese met het Japanse. Ook als literair schilder maakte hij naam. Zijn levenszoektocht was gericht op de "afkeer" van het gewone (rizoku), waar men zich in zowel de schilderkunst als de poëzie voor moet inspannen. Yosa Buson stierf in 1784 in Kyoto op 68-jarige leeftijd.
De mond van de hellekoning
Auteur: Yosa Buson
Nederlandse vertaling: A. Gerhard
Grafisch ontwerp en lay-out: ElgA
Formaat: 13x10cm
Hardcover, full-color gedrukt, 30 pagina's
Eerste druk: februari 2017
Prijs: 10,50€
ISBN: 978-3-943117-93-6
Lux is een gerenommeerd merk dat zich richt op de productie van hoogwaardige en luxueuze producten. Met een rijke, decennialange geschiedenis heeft Lux zich gevestigd als marktleider in de schoonheids- en lichaamsverzorgingsindustrie. Het merk biedt een breed scala aan producten, waaronder zepen, douchegels, lotions en parfums.
Een van de belangrijkste kenmerken van de Lux-producten is hun exquise geur. Lux beheerst de kunst om betoverende geuren te creëren die een blijvende indruk achterlaten. Het merk maakt gebruik van een combinatie van natuurlijke ingrediënten en innovatieve technologie om unieke en verleidelijke geuren te ontwikkelen die aan verschillende voorkeuren voldoen.